Archive for 2000

S2K Fitment

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , on October 19, 2011 by prolifik1

Beautiful imo

Advertisements

An AP with the Blues

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , , , , , , , on October 13, 2011 by prolifik1

Been debating on what color wheels I should get for my IS. Mag blue looks really nice.  Hmmm Mag Blue TE37’s or CE28’s?

Either way, it looks hella nice on this S2k.

Red Riding Hood’s Shoes

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , , , , , , , , on September 20, 2011 by prolifik1

Yeah, I love TE37’s. What’s even nicer?  TE’s in Bronze! Looks even nicer on a clean Red S2K

Pacman Rollin’ on Tiffs

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , , on September 15, 2011 by prolifik1

Here’s a pretty dope flushed S2k rockin’ Tiffany & Co. colored wheels.

photo by Power Productions

Flat Black on Gunmetal

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , , , , , , , , on September 7, 2011 by prolifik1

This color combo goes so well together. Reason why I rock the same theme on my IS.

Yeah, to many of you, flat black wheels are “played out” but I feel as if they still mesh well with certain colored cars.

Clean S2k on some flat black CCW LM20’s.

Red in the Face

Posted in Cars with tags , , , , , , , , , , , , , , , on August 15, 2011 by prolifik1

I kinda hate the word stance, but it’s amazing on this S2k

flawlessly dope

damn, this rear shot… beautiful!

photos by Ray Flores Photo